اس ام اس بوسه سری اول
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس بوسه سری اول
نوشته شده در پنج شنبه 24 مرداد 1392
بازدید : 1633
نویسنده : Mohammad


هي اس ام اس برو پيش اوني که فکر ميکنم. اگه کار داشت مزاحمش نشو. اگه خواب بود آروم ببوسشو برگرد. اگه تو رو خووند بهش بگو که دوسش دارم.!


****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-


بوسه يعني عشق خالي از گناه. بوسه يعني قلب تو از آن من. بوسه يعني تو هميشه مال من!

 

 

****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-

 

 

به اميد نگاهت ايستادن به روياي شانه هايت سر نهادن گونه هاي زيبايت را بوسه دادن مرا خوش تر از اين آرزويي است

****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-

 


اگر خري تو را بوسه كند بهتر از آن است كه بوسه اي تو را خر كنــــــــــــــد ..

 


****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-

 


يك روز مي بوسمت فوقش خدا منو ميبره جهنم! فوقش مي شم ابليس! اون وقت تو هم به خاطر اينكه يه ابليس تو رو بوسيده جهنمي مي شي! جهنم كه اومدي من اونجا پيدات مي كنم! و دور از چشم خدا هروز مي بوسمت! واي خدا چه بهشتي مي شه جهنم!

 


****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-

 

 

بوسه یعنی وصل شیرین دو لب
بوسه یعنی عشق ، در اعماق شب
بوسه یعنی مستی از اعماق عشق
بوسه یعنی آتش و گرمای تب


****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-

 

 

شب براي چيدن ستاره هاي قلبت خواهم آمد .بيدار باش من با سبدي پر از بوسه مي آيم و آن را قبل از چيدن روي گونه هايت ميكارم تا بداني اي خوبم دوستت دارم .

 

 

****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-

 

 

يک بار براي ديدن دريا قدم به ساحل گذاشتي... اما امواج دريا هزاران بار براي بوسيدن قدمگاهت تا روي ساحل پيش آمدند. دلم برات تنگ ميشه اما هزاران بار بر قدمگاهت بوسه ميزنم.

 


****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-

 


ميدوني... من دوست دارم ....من عاشقتم ....ميميرم برات .....ميبوسمت ......چند تا ميم داره؟

 

 

****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-

 

 


يه بوسه تقديم به آنكه دارمش دوست تقديم به آنكه قلبم از اوست اگر مهتاب از تن بركند پوست جدا هرگز نگردد يادم از دوست

 

 

****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-

 

 


بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.قاب عکس توست اما شيشه ي عمرمن است بوسه بر مويت زنم ترسم که تارش بشکند.تارموي توست اما ريشه ي عمر من است

 


****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-ژ

 


ليوان ز لبت بوسه گرفت من ز ليوان
ديدي ز لبت بوسه گرفتن به چه عنوان؟
از بس ز لبت بوسه چون قند گرفتم
از قند لبت من مرض قند گرفتم...


****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-

 

 

اگه دوست داري عميق ترين ، طولاني ترين و محكم ترين بوس دنيا رو تجربه كني بيا پيش خودم تا لباتو بذارم رو لوله جارو برقي

****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-


ليوان ز لبت بوسه گرفت من ز ليوان ديدي ز لبت بوسه گرفتن به چه عنوان؟

 


****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-

 


اندكي عاشقانه تر زير باران بمان,ابر را بوسيده ام تا بوسه بارانت كنند...................

****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-

 


كاش كودك بودم تا بزرگترين شيطنت زندگي ام نقاشي روي ديوار بود، اي كاش كودك بودم تا از ته دل مي خنديدم نه اينكه مجبور باشم همواره تبسمي تلخ بر لب داشته باشم ، اي كاش كودك بودم تا در اوج ناراحتي و درد با يك بوسه همه چيز را فراموش مي كردم

****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-

 


بوسه يعني اتصال سيم هاي مثبت و منفي يك جريان برق 66000 ولتي كه اگه زياد طول بكشه فيوز مركزي بدجوري ميزنه بيرون!!

****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-

 


بوسه تنها تصادفي است كه پليس راه ندارد. درياي غم تنها دريايي است كه ساحل ندارد. قلب تنها چيزي است كه شكستنش صدا ندارد. عاشقي تنها دردي است كه درمان ندارد.

****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-

 


وقتي دل تنها كالائيست كه خدا شكسته ي آن را مي خرد پس چرا من به دست كسي كه دلم را شكست بوسه نزنم؟!

****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-

 


پرنده را دوست دارم اما نه تو قفس بوسه را دوست دارم اما نه تو هوس .....اما .........تو رو دوست دارم تا آخرين نفس.

****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-


1 نگاه = 1 لبخند/ 1 لبخند = 1 ملاقات/ 1 ملاقات = 1 پيشنهاد/ 1 پيشنهاد = 1 بوسه/ 1 بوسه = 1 ازدواج/ 1 ازدواج = 1111111111111 تا مشكل

 


****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-

 


مورچه و يك زرافه باهم ازدواج مي كنند شب عروسي مورچه گم مي شه بعد از يك هفته پيداش مي شه بعد زرافه بهش مي گه اين همه مدت كجا بودي مورچه مي گه :تو راه بودم كه بيام بوست كنم.

 


****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-

 


گر نرخ بوسه را لب جانان به جان كند، حاشا كه مشتري سر مويي زيان كند! (البته بستگي به جانانش داره!)

 

 

****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار

 

 

اس ام اسی نداشتم ، چون که دوستت می داشتم ، یه بوس برات گذاشتم

 


****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-

 


بوس
B.O.O.O.O.S
BuuuuuuS
b.O.O.O.O.s
BüüüüüüS
B000000S
bUuUuUuUus
BooooooooS
bo.Oo.Oo.Oo.s
B.......oOo.....S
BoossS
تنوع از ما ,انتخاب از شما

 


****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-


بوس...
بوس...
بوس...
...
...
...
...
از رو نریا! همین طور بیا پایین!



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس بوسه , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس بوسه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: